Wednesday 7 December 2011

Gambar beribu lemon | 14th Annual Gathering Biomed Soc UM

Assalamualaikum.

aku tengah nangis mase taip entri ni. tu pon kalau kau nak percaya. oke aku tipu. ehh tapi serius hati aku ade sedih jugak sebab ni final year aku. dan AG ari tu AG terakhir aku sebagai student biomed.

mari tengok gambar. agak mencabar untok aku pilih gambar yang ade sebab aku ingat ade lahh dalam 75% gambar dari dslr rizul terselit muke aku yang iras bapuk bile senyum.

stress ade muke tak photogenic. diam.







orang cakap untunglahh kau dah nak grad. aku cakap untunglahhh kau ade baju kebaya kelip kelip. takde motif kan? aku sedar.

gile.


buddy line aku. memang aku paling tinggi lah kan. jangan gelak. nanti kenan kat anak kau jadi ketot macam aku. tu tuuu yang baju ijau tu super buddy aku. keje kat department aku tapi baru malam tersebut aku tahu beliau super buddy aku. terbaekk.


outfit aku malam tu. skirt dari Cempaka Collections. ewahh sempat promot.


last last. janji.

bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: