Saturday 24 December 2011

Cabaran 10 Hari 10 Gambar

Assalamualaikum.


presenting layout baru yang burok kale taik cicak itam puteh itam putehh puihh tak seksi langsong. header 5 minit macam tulah outcomenya, takde seni. stress pulokk. ehh pada adik yang tanye pasal header free yang aku pernah buat dulu, aiyemm soriiii, dah lame tutop awokk. kalau awok nak pinjamkan mase awok barang sejam dua untok akak, mungkin boleh dipertimbangkan lagi.


budak degree macam aku mesti sumeeee tengah study week bukan? aku taknak ucap gudluck sebab aku pon perlukan luck skarang.


skarang aku lebih suke menghabiskan masa kat tumblr. keje reblog sampai mati. seronok jugak kadang kadang. aku tiap tiap hari buka blog, kalau sempat la. takde entri baru tiap tiap hari bukan sebab jari aku sakit. bukannnn.


aku malas. takde idea. otak dah penuh sumbat ngan benda yang lebih berfaedah. pharmaco, patho, molec, nuclear medicine. nota sume tebalnye masyaALLAH. taknak kalah.


tengok nota pon aku dah stress. godai ngkau nota, godaiiii skarang.


cabaran 10 hari 10 gambar. mula harini, insyaALLAH aku siapkan.

da lame tak makan petai. *tetibe.

Cabaran 10 Hari 10 Gambar
Day 1 -  Your Facebook profile picture.
Day 2 - A photo of yourself a year ago.
Day 3 – A photo of someone you love.
Day 4 – A photo that makes you happy.
Day 5- A photo of you making a funny face.
Day 6 – A photo of a former crush.
Day 7 – A photo of you and your best friend.
Day 8 – Your most recent photo of you.
Day 9 – A photo of you have taken.
Day 10 – A photo that make you laugh.


ehh, bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: