Tuesday 22 November 2011

ye! haku nak update la nih!

Assalamualaikum.


ahh sudah. dah hilang nafsu aku kat blog ni. jangan buang masa dan karen salahkan aku. salahkan mak jenab cleaner. jarang bersihkan tandas jadi punca aku malas nak update blog. tak pasal! ye aku tau.


ade ke makcik cleaner name jenab binti sameon?


.
.
.
.
.


otak aku sedang blank. carutan jenis ape utuk entri ni?

semalam birthday salah sorang budak kosmet aku. isamuddin. orang panggil isa. nama manja bewok negro. kadang kadang orang panggil tengkorak hidup. dia pernah berlakon kau tahu. pernah tengok Resident Evil? zombi tu.

aku memang tak ingat birthday orang. birthday family aku, birthday incik gula hati pengarang jantung si gagah perkasa wajib la aku ingat. ade jasa jugak facebook ni kan. aku ingat gune nak huru hara hidup aku je. lagi nak salahkan facebook.


semalam TERplan nak sambut birthday manusia tu secara tiba tiba. kesian kau tahu tatkala mendengar luahan hati manusia yang tak pernah disambut birthdaynya seperti bewok separuh manusia itu. susah nak dapat kawan yang sweet macam kami. ye kami tahu. nak apply jadi kawan kami tak? *pengsan*

Hey makcik, sudah la mengarut, gambar mane?? 

inilahh manusia separuh bewok itu. kau nak try? tak payah. makwe dia lawaa.


dah cakap. susah dapat kawan yang terlampau manis macam kami.




rumet aku. tak center jugak. macam aku. rumate..what do u expect?



senah, eton, jenab (bukan name sebenar).  tak payah buang mase nak tackle. diorang tak layan.



Kate Middleton ngan Prince William lepas plastic surgery

gambar gegar ape aku kesah suke hati aku la nak taruk. salahkan budak waiter yang parkinson.


gambar dari kamera henpon cikai memang macam lah kan kualitinya. tak payah nak kutuk sangat. si botak kat hujung tu ade dslr 2ribu tapi tak bawak. ehh rugi rugi.

tahniah kat team Harimau Muda sebab menang emas sukan sea woot woottt! memang gold medal la anda semua. berbaloi aku bazir mase menjerit macam si tiga suku kat depan tv.


selamanya...selamanya...selamanya....HARIMAU MALAYA!


bye!

*puhh..puhhh...kasi hilang rindu dendam kauorang kat aku bhaha. bulan depan aku hapdet dengan sepenuh jiwa raga lagi*



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: