Thursday 6 October 2011

sudah. cukop.

Assalamualaikum.


pertolongan yang aku beri aku tak harap pembalasan. tanggungjawab. ya. itu sebab kenapa pertolongan itu diberi. perlian sebagai balasan. kecewa? memang.


ada yang kurang, tolong khabarkan. jangan disepikan saja. aku tak punya waktu lapang yang banyak sekarang. banyak sampah sem lepas yang terpaksa aku buang. 90% aku tumpu pada pelajaran. ya. pelajaran aku yang tergendala sebab ITU. lagi 10% pada sang kesayangan.


kecik hati? aku anggukkan kepala saja. jangan ingat aku menyepi sekarang sebab benci. itu salah yang sangat salah. menyepi sebab banyak benda yang lebih penting dalam hidup aku. kamu, kamu dan kamu tahu sayang aku pada ITU.


sudahlah.


aku rasa sia sia. aku rasa nak diamkan diri saja lepas ni. cakap aku pentingkan diri? terpulang. sebab aku dah penat melayan kerenah manusia yang tak pernah habis habis.


masa untuk pentingkan diri sendiri.



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: