Friday 7 October 2011

thesis presentation | design poster pertama aku

Assalamualaikum.


dah bole menarik nafas lega dan melepaskan kentut sekarang. thesis presentation yang buat hotak aku berurat urat sampai nak tido pon asyik termimpi muke supervisor ngan examiner, da selesai semalam. Alhamdulillah. everything goes well, well, better than i expected.

muke bangge. sebijik macam mickey mouse.


skarang dah boleh kembali menjadi manusia normal yang tido 16jam sehari dan online minimum 14jam. mane datang lagi 6jam tu pon aku tak tahu. pinjam mase kauorang bole?


terima kasih yang tak terhingga kat examiner aku yang berhempas pulas nak pangkah aku. terimalah serangkap pantun dari saya;


ada onion ada garlic,
nanti wa pangkah lu punye anak balik! 


ewahh. laen macam pantun aku. kejap aku, kejap saya, kejap wa. pening dengan diri sendiri.


ehh. aku kan rajin, *motif puji diri sendiri secara membabi buta? ari tu aku sempat gak la siapkan poster untuk audition nasyid grup nasyid aku dulu. aku dah tak join taun ni. pencen. bagi laluan kat junior plak. tolong tolong ape yang patut je.




bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: