Tuesday 4 October 2011

tahniah nisa.

Assalamualaikum.



perlu mengucapkan tahniah dengan hati yang separa ikhlas kepada diri sendiri kerana telah berturunan berat badan sebanyak 2 kilo dalam mase tak sampai sebulan di um. tanpa perlu seksa diri berdiet makan oat pagi petang siang malam tibe tibe berat kembali turon kepada 40kilo.


jom ramai ramai. nama baru aku cik cicak cak cak cak kubing. panjang nama aku bukan? panggil saja aku cik cak.


berat itu adalah minggu lepas punye cerita. dengan jadual hidup yang tak ubah seperti PM uganda ini, tak mustahil berat aku menjadi 39kilo skarang yakni harini.


 jangan menangis. cerita kau tak sedih.




tolong derma barang seketul dua lemak anda kepada saya please. menjadi wanita keding adalah tidak seksi. langsung.


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

2 scientists in lab:

cik asam jeruk on 4 October 2011 at 21:44 said...

sila..sila..amik lemak saye.jgn amik seketul dua.amik semua pon xpe huuuu

m on 5 October 2011 at 00:01 said...

saya nak derma! =p