Monday, 5 September 2011

UM dalam ranking 200 universiti terbaik dunia.


Assalamualaikum.


tajuk boring. "eh whateverrrr. like i care." gitu kan saat kauorang menatap tajuk entri ni. tapi nak gak aku berlagak sekali skala. boring gak asyik kutuk u sendirik. dasar tak kenal dek untung diri ini. aku tahu. mulut busuk, diam saje lahh.




kau nampak UM kat tangga 167. ehh malas pulak aku nak taip panjang panjang. kauorang baca SINI sendirik la kalau teringin nak amek tahu.



dalam pada banyak masalah ngan pentadbiran uni, kolej ngan student, naek jugak ranking UM. jangan dah naik ranking, kau naikkan yuran yang dah sedia ade ribu ribu tu pulak.


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

3 scientists in lab:

Sarah Mohd Saleh on 5 September 2011 at 13:17 said...

wahhh.bgge tak hengat gituwww um antre yg terbaekk

Amna.Qadeeja on 5 September 2011 at 18:18 said...

err UUM takde lnsung dlm list pe citer ahaha

Mya on 6 September 2011 at 04:57 said...

tahniah to um =)