Saturday 3 September 2011

biasenye aku eksaited nak naek sem lepas cuti lame...




....tapi bukan kali ni.


ewahh. style nak mati tajuk entri aku kali ni.


Assalamualaikum.


why baby? WHYYY??? ehh over. maaf. sebelum ni, tiap kali nak naek sem lepas cuti lame, mesti aku eksaited kemaen melompat lompat berguling guling atas lantai tak ketahuan malu dengan sanak sedare bakal bakal mak mertua.


motif over sedemikian rupa?


haruslah sebab aku eksaited kemaen nak jumpa incik gula hati lepas lame tidak berketemuan mata. cuti kali ni paling lame lahh tak jumpa incik gula hati. 7 minggu uolss. walaupon rindu membuak buak umpama badai yang melanda persisiran pantai (i memang minat KOMSAS) terpaksa la aku buat tak tahu je. padan muka aku gatal mencari yang jauh manusia yang tinggal di hujung dunia. jadi tak perlu menangis bergelen gelen air mata rindu. begituuuuu.


selain dari eksaited kemain nak jumpa incik gula hati, dah takde sebab laen dah aku nak eksaited bagai. kau tanye kenapa??


pertama, sebab sem depan incik gula hati dah tinggal luar. kat umah sewa sekali ngan kawan kawan gay dia. sedihh wohh! lepas ni dah tak bole jalan jalan seiring sejalan seindah bunga di taman bersama incik gula hati ke kelas. dah takde sape dah aku nak tunggu panas montot kat kolej 2 sana. dah kena berdikari jalan sendiri pulak lepas ni.



kedua, sebab sem depan jadual aku adalah padat dan terpaksa merepeat 80 juta paper. padan muka aku yang join projek kolej secara over sampai terabai pelajaran kau. rasakan! demi nak grad bersama sama incik gula hati, aku terpaksa bekerja keras sem ni. dah takde lagi dah dating dating kuar jalan jalan sampai lupa diri bersama incik gula hati. no more! no no NO!!


puihh!


ketiga, ....


dah abes dah kot.


ps:   da lame tak dapat BE baru. incik nuffnang, sila bagi skarang!



bye!





heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: