Wednesday 14 September 2011

gadis YouTube

Dulu start dgn Yuna, lepas tu Ana Raffali, then yg terbaru Najwa latiff. Deorg ni semua artis2 yg selalu keluar kat YouTube sebelum jadi artis. Agaknye, dah trend gegurl zaman sekarang untuk pgg gitar, amik camcoder, nyanyi, rakam dan upload kat internet. Adehhh...Sampai saudare perempuan aku pun da mula cari gitar. Ni tak lain tak bukan nak try buat mcm deorg la tu..

Aku dah bosan tgok. Memg korg ade bakat. Tapi bakat korg mcm dicetak guna mesin photostat je. Same je semua. Duduk, petik gitar dan menyanyi. Aiyoyo..

Part upload kat YouTube tu aku tak berape berkenan sgt la. Bukan je pujian yg korg dapat, tapi kutukan dan hinaan juga yg akan korg terima. Semuanye bawa lagu pop, balada, rock pun ade. Nasyid jgn harap la nak dengar dari mulut deorg. Sekarg ni takde sorang perempuan pun yg bawakan lagu nasyid. Mcm la lagu2 nasyid sebelum ni tak meletup.

Berbalik kepada cerita gadis Youtube, yg paling latest gegurl yg keluar kat YouTube adalah Ainan tasneem. Same jugak, duduk, main gitar dan nyanyi (nasib baekla nisa aku tak macam tu..huhu)

Aku pun tak tahula nak habak macam mane lagi. Korang buat la ape yg korg rase nak buat. Itu hak korang. Janji bila korang da buat benda tu, korang tak menyesal dibelakang hari. Mase tu nak menyesal pun da tak guna. Adiossss...



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: