Wednesday 14 September 2011

sudah bosan ber'hana tajima'

Assalamualaikum.


aku hidup lagi. jangan rindu sangat *perasan*. nape aku lame tak hapdet tu bukan masalah kau. ewahh. berlagak plak. maaf. lame takde entri baru dalam dashboard kauorang sebab sedang sibuk dengan life sebagai student dan juga otak kosong banyak sawang takde idea bernas dan jitu untok entri baru. maaf lagi.


dah 3 hari kelas, semester baru ini aku berubah menjadi manusia yang malas membelit shawl seperti sediakala. malas itu tahap extreme. lebih selesa mempakai tudung bawal yang kauorang kate kuno outdated itu ke kelas walaupon terpaksa bangun awal pagi dengan gigih beratur tunggu turn iron baju.



skarang tudung design bawal da tak boring dah macam dulu kosong batu pertama intan berlian palsu cetak rompak besar lutut bersusun girang di pinggiran euww euww macam "oke kampong gile kau pakai tudung bawal. skarang hana tajima la beb!"


oke. aku nak tolong promote biznezz senior aku kat kolej ni. hehe. intro kemaen panjang cecah lantai. tak kenal aku lagi ke? *korek idung




style bukan? gojes, lawa kemaen. tu aku jamin. kalau kauorang pakai mesti lagi gojes. mengampu itu penting. aku takde plak gambar contoh manusia yang pakai tudung ni. tapi sumpah lawa. aku ingat t JPA masuk aku nak rembat 2. nak bagi mak aku sebijik. 

 jom terjah fesbuk senior aku nih.






tuan punye biznezz ni super friendly wa cakap lu. korang belom tanye pape pon, dia dah jawab dulu. berkajang kajang nanti jawapan dia. kalau sembang ngan dia memang tak sempat ah lu orang nak potong. bahaha. 


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

1 scientists in lab:

m on 14 September 2011 at 22:45 said...

wowww cantiklah design skang =)