Saturday, 24 September 2011

Buffered Earning ke-6

Assalamualaikum.


rumet spesies macam rumet aku ni tak dapat kalau cari tempat laen. tak dapat deh. sanggup bangun awal pagi tidak seperti kebiasaan luar normal range semata mata nak temankan aku bekpes. bekpes ngan aku pon muke air liur basi melekat mesra lagi kat muka. puahaha. siap offer nak tambah duit dia kalau aku nak beli fon baru sebab c903 aku skarang buat hal malu malu bila aku tekan keypadnya. ohh bertuanya aku dapat enfon yang pemalu macam beliau Y____Y.


mari aku tanye lagi sekali, mane nak cari rumet baek kemaen macam makcik tersebut?


kita tinggalkan persoalan itu tanpa jawapan. mari bercerita tentang hal laen.


sekarang hati aku adalah gembira. bangun bangun, gosok mata, kuis kuis taik mata yang berlepak mesra di pinggir mata, terus membuka laptop dan mengonline. seperti biasa, perkara pertama diskodeng tanpa malu dan segan pada makhluk keliling alam adalah akaun nuffnang.




perkara paling menggirangkan bila mendapat BE baru lepas semua BE dah jadik ME. kalau tak dapat BE baru ni, tinggallah BE lama tu terkontang kanting keseorangan mencari teman tempat bermanja. over. ye aku tau.

sekarang, aku perlu berusaha meningkatkan trafik lepas trafik merundum jatuh sejak hari raye hari tu. nampak? macam saham kan trafik aku sampai nak merundum rundum.


Alhamdulillah. total earning aku da jadik 2 angka. mari mari tadah tangan, ucap Alhamdulillah dengan hati yang sedia ada kudus dan suci ni. lempang laptop anda tanda protes.




bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

1 scientists in lab:

Azzah on 24 September 2011 at 08:08 said...

tahniah:)