Tuesday 27 September 2011

hypocrite much?

Assalamualaikum.


tajuk same macam status aku kat fesbuk.

idong aku yang mancung laksana jambu air jadi kembang kempis tanda tak puas hati tak dapat mencarut dengan gahnya kat fb. kau jangan ingat aku tak reti mencarut. nak tengok, cuba la buat macam  macam sama aku. gerenti kau surrender menangis lari lari anak masuk bilik tekup muka ngan bantal sambil tumbuk tumbuk dinding berfikir tak nak hidup lagi.


boleh tahan over kau. lempang secawen?


ye. takde pengkomen laen selaen aku dan incik gula hati. sebab kawan kawan aku sume baek baek. takde yang batu api "eh ape kate i sembur dia kat belog dia sedas dua khas untok backup u, my BFF? oke tak peranan i sebagai batu api dalam telenovela u ni? i speaking london terel. mesti dia terdiam lapan tahun giteww."


faeces.


BFF waklu.


eh macam lari je objektif utama entri ni. aku cume nak sarankan kepada pihak pihak berkenaan, berkawanlah secara berhemah. depan kawan kau, baek kemaen, pijak semut pon tak mati. zuhud, tawadduk je jalan dahi cecah lantai sampai ingat "ohh lihatlah manusia sekalian alam, bertuahnya aku punye kawan sebegini rupa."


tapi kat belakang, depan orang lain, laen pulak jadinya.


kes yang terjadi pada insan terdekat;

A kawan B. B jugak kawan ngan C. depan A, B kutuk kutuk C. satu hari A bukak profile fesbuk B. terkejut tengok B berbalas balas komen dengan C dengan mesra. A pon macam, eh, kau macam cakap tak serupa bikin. A pon terpikir, ape agaknye ye B cakap pasal A depan orang laen. ade kemungkinan A pon kena kutuk depan orang laen, bukan?

jahatt, budak jahatt...
jahatnya kamuuu...


kalau dah name manusia.


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: