Monday 15 August 2011

yippehh!

Assalamualaikum.


bibir sedang bersenyum dengan lebar semacam tak akan kembali normal seperti sedia kala sepanjang hari ini. pakcik posmen yang aku tunggu tunggu dah sampai kejap tadi membawa sekotak kegirangan buat aku. ewahh.


arini baru 15hb tapi aku dah dapat hadiah birthday. dari incik gula hati. pos je. tak jumpa.


dah. jangan cakap lagi nanti aku nangis.


:D

jeng jeng...



:)

aku dah lame takde jam. last jam yang aku ade, jam yang parents aku hadiahkan lepas SPM. mane tah dia menyorok menyepikan diri skarang. aku malas nak selongkar barang barang aku.


ehh awak dah jadi kesayangan saya sejak 15 minit lepas. HAHA


ni hadiah birthday skali ngan anniversary. untung kalau birthday same bulan ngan anniversary. tak payah sambut banyak banyak kali. skali harung je senang.


tapi....


sedih sebab tahun ni tak dapat sambut anni same same. dah dah jangan nangis. tak macho.




to my abam sayam muah muah, dah jangan over.

maseh bagi kite jam ni!


doraemon, nak pinjam pintu suka hati awak boleh?


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

6 scientists in lab:

Nurul on 15 August 2011 at 17:41 said...

Untunglah diaa :)
Takde present nak bagi just nak wish happy birthday walaupun awal lagi. hihihi. ^_^

chenthagila on 15 August 2011 at 19:10 said...

@nurul atiqah hehe. maseh wakk :)

m on 16 August 2011 at 00:01 said...

hepy bufday may Allah bless =)

chenthagila on 16 August 2011 at 05:15 said...

@Mya masehh yangg :)

Maicher on 16 August 2011 at 13:56 said...

happy birthday!
btw, cantik kot jam tuh.
purple <3

chenthagila on 16 August 2011 at 16:50 said...

@Maicher hehe. santekk kannnn :)