Saturday 20 August 2011

jangan ingat menjadi manusia kerempeng itu seronok.

Assalamualaikum.


terima kasih pada kauorang kauorang yang wish aku birthday. terharu wuwuw. siriyes, tahun ni tak ramai yang wish. tak seramai tahun lepas. sebab aku dah takde fesbuk.


sudah. introduction yang tidak konsisten dengan tajuk menunjukkan motif sebenar entri ni bukan pasal fesbuk, birthday aku, mahupon nenek aku yang mintak aku bukakan akaun fesbuk untok dia.


kelasss nenek aku. nenek kau mampu?


lumrah manusia yang tak pernah bersyukur dengan ape yang dia ade. sape contohnye? aku! *angkat kening. berat badan aku yang paling berat adalah 48kg. tu mase aku darjah 6. berat untok kanak kanak hingus meleleh leleh, tapi masih dalam range normal.


berat aku konsisten sampai la aku masuk PASUM. balik kampong cuti sem, mak aku terperanjat. aku dah kurus macam cicak kubing. ye. itulah gelaran yang diberikan oleh femili aku sejak itu. sadis. aku tahu T_T


siriyes aku tak tahu faktor faktor penyumbang kekedingan aku. sejak tu, berat aku tak lebih 43kg. dengan tinggi 156cm, BMI aku bawah paras normal; underweight. sadis.




aku menyampah bile balik kampong, soalan wajib yang ditanye sanak sedare "eh nape kurus sangat ni?tak makan ke?". paling menyentuh jiwa bile dituduh aku anorexia, bulimia. ewahh. tahu pulak diorang menatang bulimia tu. grr.


tak tahu perlu ke aku bangga kembang kembang idung sebab tak perlu susah susah berusaha tungkus lumus mumus untok kurus.


tensi.


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

6 scientists in lab:

mieza on 20 August 2011 at 17:07 said...

gtu la besenye..ade je yg nak tegor..
kurus ade yg tegor, berisi pn ade yg tegur..
nak wt cne ek??hehe

chenthagila on 20 August 2011 at 17:29 said...

@Cik Mimie itu la pasal...kurus bukannye sebab kite yg buat. dah memang mcm tu. kih3

cik asam jeruk on 20 August 2011 at 18:48 said...

cikasamjeruk nak kurus camne ni saintis? ade obat x? hehe

chenthagila on 20 August 2011 at 22:09 said...

@cik asam jeruk hui senang! mkn asam jeruk banyak banyak HAHA

m on 21 August 2011 at 04:48 said...

wawaaaaaa itulah. mg xbesh punnn kan? -_-''

chenthagila on 21 August 2011 at 06:11 said...

@Mya sangat tak best! wuwuw