Friday, 19 August 2011

dah 21 tahun.

Assalamualaikum.


Alhamdulillah diberi kesempatan oleh ALLAH SWT untuk terus bernafas di dunia milikNya hingga hari ni. syukur yang tak terhingga.


hari ni 19 ogos, usia aku dah cecah 21 tahun. ye aku tak tipu. kepada manusia yang cakap muke aku macam orang tua, ye, umor aku baru 21 tahun. macam kau. *korek idung.


terlalu banyak benda yang berlaku dalam hidup aku selama 21 tahun aku bernafas di muka bumi ni. ramai orang yang datang dan pergi dalam hidup aku. macam macam jenis manusia aku dah jumpa. macam macam jenis air mata aku da tumpahkan; air mata gembira, air mata sedih, air mata kecewa, air mata terharu.


kalau nak aku critekan semua, kena buat entri berepisod sampai episod 187 mungkin. aku rase itu tak perlu.


aku cume nak ucapkan setinggi tinggi terima kasih pada mereka yang sentiasa berada di belakang aku saat susah dan senang aku; MAK, AYAH, abang abang dan adik aku. orang yang sanggup terima aku seadanya dan menyayangi aku; AZLY, kawan kawan yang sudi sambut aku kalau satu hari nanti aku jatuh.



aku sayang kalian.





terima kasih juga buat mereka yang membenci, mereka yang pernah buat aku rebah terduduk, mereka yang gelakkan aku saat aku jatuh. kalian buat aku makin kuat :)

pesanan untok diri sendiri:  
selamat hari lahir nisa. semoga terus tabah menghadapi hari hari yang akan datang.

bye!





heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

12 scientists in lab:

najihah sahami on 19 August 2011 at 15:15 said...

wah...selamat hari lahir bakal saintis..hehe..:)

wish u oll the best. haters make us strong..aite?

♥ Dea ♥ on 19 August 2011 at 15:24 said...

hepy beday!!..:)

nur farahin binti sulaiman on 19 August 2011 at 15:37 said...

selamat hari lahir.. semoga terus berjaya di dunia dan akhirat..=)

chenthagila on 19 August 2011 at 16:17 said...

@najihah sahami maseh wak :)

chenthagila on 19 August 2011 at 16:17 said...

@♥ Dea ♥ maseh :)

chenthagila on 19 August 2011 at 16:18 said...

@nur farahin binti sulaiman maseh wak...aminnnnn :)

Laila Majid on 19 August 2011 at 16:19 said...

happy 21st birthday :)

chenthagila on 19 August 2011 at 16:32 said...

@Laila Majid masehh :)

rara pinkmafia on 19 August 2011 at 16:38 said...

hepy belated buffday dear =)

chenthagila on 19 August 2011 at 16:40 said...

@rara pinkmafia tak belated pun yang. ari ni befday kite :)thanks..

faRHa@miSS Vio on 19 August 2011 at 21:07 said...

selamat hari lahir .... ^_^

chenthagila on 19 August 2011 at 22:11 said...

@faRHa@miSS Vio masehh :)