Friday 5 August 2011

hey OGOS, sabar aku tunggu kau datang :)

Assalamualaikum.


aku tersipu sipu malu bila tiba bulan ogos.



terima kasih skype!


hikhik.


aku taknak berbangga berkembang kembangan hidung dengan hubungan yang setahun jagung manis 3ringgit cap dailyfresh. orang bertunang boleh putus, orang kawen da bertahun tahun bole cerai berai, inikan hubungan yang sekadar pakwe makwe ni. bukan aku doakan yang tak baek baek. syukur. tak pernah berada dalam hubungan yang selama ini. doa aku dan mungkin doa incik gula hati juga, biarlah hubungan ni bertahan sampai hujung nafas.


dari awak-saya, dari abang-sayang, dari papa-mama, hingga aku-ngkau. yela. da tua. menopause. da tak kuasa bersayang sayang. kahkah.


Allah SWT ade 3 jawapan untuk doa kite; ya, ya tapi bukan skarang, atau, akan ade yang lebih baek. tak pernah dijawab dengan tidak. itu janji Allah.


aku percaya.


sebab aku rase aku dah jumpa pemilik tulang rusuk itu.


19 ogos tahun sudah yang indah.


hey 27 ogos, cepat datang. aku tak boleh tunggu lagi. *smile*


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

2 scientists in lab:

♥ cik_farah ♥ on 5 August 2011 at 23:01 said...

sweet gitewww.. :)

chenthagila on 5 August 2011 at 23:24 said...

@♥ cik_farah ♥ hihi. masehh :)