Saturday, 6 August 2011

awal dan amal dua budak cenonet.

Assalamualaikum.


hidup aku sekarang perlukan hiburan. hiburan untok aku adalah simple. bagi aku sorang budak kecik untok aku gomol sampai lunyai. dah cukop untok buat aku terhibur.


aku rindu budak kecik 2 keping ni.

tak payah buat muke comel la budak. tampar kang.

anak sedare incik gula hati. kiri si abang; awal. kanan si adik; amal. kompius kadang kadang ngan name diorang.

aritu skype ngan incik gula hati. kebetulan awal ngan amal ade balik kampong, tido umah incik gula hati. sempat la skype ngan budak budak muke mintak lempang ni.

kakak! kakak buat ape dalam tu? dia nampak aku dalam laptop. meh la sini...dia suh aku kuar dari laptop =.=" sempat maen cak cak ngan dia. tutup tingkap! tutup tingkap! dia suh aku tutup webcam nak maen cak cak. grr.


datang pulak adik dia amal. tatak tatak dia panggil aku. laen macam bunyinye.

awal melaram baju raya taun ni. nak tunjuk kat angah aka incik gula hati.

abang long amal. gangster puncak jalil.



last jumpa diorang sebelom balik kampong. tak banyak sangat maen ngan awal. badan dia panas. kesian. diam je. slalu mulut dia yang paling bising.


amal pon da besar skarang. jangan la besar cepat sangat.


rindu.


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

4 scientists in lab:

Cik Bell on 7 August 2011 at 10:52 said...

even bukan anak sendiri juz anak sedara mesti rindu tahap gaban huhu..tu la..xnak depa besar gak..nanti dah xcomel..hahahah

chenthagila on 7 August 2011 at 11:22 said...

@Cik Bell betol...jangan besar cepat cepat . nanti tak comel huhu

ruby zaizi on 7 August 2011 at 13:22 said...

kak nisa nk mtk pendapat la..mne yg lebih sesuai nk pilih subjek sem tuk thn depan ea..microbial infection ke or diagnostic in microbiolgy?mne lg okey?

chenthagila on 7 August 2011 at 14:22 said...

@ruby zaizi diagnostic microb. microb infection byk kena hafal. diag microb open book test.