Saturday 16 July 2011

makanan tak sedap, mahal. memang tak gi dah kedai kauu.




Assalamualaikum.

wahh. rajen plak engkau nak hapdet hari ni. eksaited plak online kat umah walopon streamyx macam haremmm giteww ala ala hidup segan mati takmo. laju lagi wifi UM hwhaha.

aku kalau balik ganu, mesti tekak aku wajib nak telan mihun sup. kalau kat kl sane susah nak carik mihun sup sedap sedap yang bole puaskan nafsu hantu mihun sup macam ahkak. kedai kedai mihun sup kat ganu ni pon yang aku kenal pasti adalah sedap pon sangatlah boleh dibilang dengan jari.

nak dijadikan cite, parents aku bawakla aku kuar tadi. dorang pon da tau perangai aku. kalau tak pekena mihun sup kalau balik kampong, misti meroyan satu badan nanti. hah! over.  pilih la satu kedai ni kat area kampong aku gak. aku tak pernah rase mihun sup kat kedai tu. order la satu. tengok menu, mak aihh! rm5.50 kau tahu! adek aku order chicken chop. bese. tekak dia cop bangladesh.

makan. tak sedap. memang tak sedap. 

da makan makan, ayah aku gi bayo. kau tahu brape? rm41.90! slame ni kalau makan kat kedai laen, 4 orang, tak lebih rm 25 kau tahu.

tak sedap dan mahal. considering to visit again next time: NOPE! never!



even mahal sikit tapi kalau sedap, pelanggan akan rase berbaloi baloi (macam mekdi, kepsi. ehh? nyieheh). ayah aku cakap takkan makan kat sane lagi. naseb la kau da ilang kastemer.


bye!







heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: