Sunday, 12 June 2011

TERENGGANU juara Piala FA 2011 . yeayy!






Assalamualaikum.

eh korang layan tak bola Piala FA malam tadi? Terengganu lawan Kelantan. Kau tahu tak Ganu menang? mu tau dok? huahauhau. kau tau tak skarang aku bangga yang amat dengan Ganu?

muahaha :D

aku tengok bola malam tadi ngan incik gula hati. dia pon sokong Ganu. sebab bengang ngan rumet dia budak kelantan yang tak abes abes duk gebang pasal bola dorang. watepak ah! pastu siap abang incik gula hati aka bakal abang ipar aku, kemaen nak Kelantan menang. walopon dia orang Johor. motif? aku pon tak paham.

sebab menang malam tadi, Menteri Besar Terengganu bagi adiah dorang bercuti kat London. kau hadoo? tu nanti mesti kerajaan Ganu bagik habuan duit lagi tu. memang kompem ahh. aku nak suh incik gula hati maen bola lak ah pasni. bole giteww?

tahniah TERENGGANU!
semalam aku first time gi IKEA. jakun gile. HAHA. nak try meatball yang tersohor tu tapi ramai orang, laen kali ah.

tu je kot. bye!









heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

4 scientists in lab:

amna on 12 June 2011 at 14:17 said...

salamualaik..

TAHNIAH buat pasukan tengganu. dapt g london tu :) haha, smlm berduyun orang duk post pasal kekalahan kelantan. ades.. nta papo. rezei msaing2 la kan~

chenthagila on 12 June 2011 at 18:57 said...

hhihi. bukan rezeki dorang lagi taun nih. hehe

EZAN IDMA on 12 June 2011 at 19:16 said...

ahhaa. ganu boh!

chenthagila on 12 June 2011 at 19:20 said...

ho lahh...kemah keming sek ganu!