Wednesday 8 June 2011

ni blog aku ke dia? kompius?



Assalamualaikum.


Hahaha. jadah plak tetibe gelak. korang ade bace post sblom ni? korang kompius kan sape yang buat entry tu. tak takkkkkk. akaun aku tak kena hack pong ah. tu azly punye entry. haaaaa. kompius lagi? macam ni. blog ni blog aku ngan incik gula hati aku, azly. kitorang dorang akan berganding bahu memerah keringat membanting tulang untuk menjayakan blog ni. paham sudaa? ada paham, kasi angguk itu kapla.


muahahaha.  


jadi, pehal plak header kau besor gabak muke kau sehelai je? da kate join venture, tempek la muke balak kau skali. sobar sobar. memang ahh kena ade gambo dia. yela. aku kan gila kuasa. memang ah aku letak muke aku je. nguehehe. tadde ah. aku ngah edit header baru ah ni. yang ade gambo dia skalik. dia pong da majuk seraun ngan aku tadik pasal tak tempek gambo dia skalik kat header. kena ah ikot cakap boss. hehe.

ampon bos. nanti iteww uat headeww bawu k! :D



korang tau kan purikura tu amendeee. mendalah ni feymes kat Jepun ah. memang asal pon dari sane. photo booth yang boleh kite jumpe kat tepi tepi jalan, shopping mall. amek gambo pastu edit suke suke hati kite saje. memang comel ahh option untuk edit yang dia bagi. kat sini aku tak sure ade ke tak natang ni, rasenye ade kot, tappi tak banyak tempat ahh.

jangan risau (?)

da tak payah nak purikura purikura bagai dah. kau orang da bole edit gambo korang comel comel macam yang aku buat kat atas online ajewwww. korang gi website ni, pastu edit la gambo kau orang sampai lebam oke!

ade lagi satu website yang macam purikura ni. sini. yang ni, korang bole capture gambo korang gune webcam pastu on the spot edit gambo korang tu. ala purikura ah gak. versi online punye. tapi frame ngan stamp dia tak berapa menawan kalbu sangat ah. yang puricute punye lagi kawaii.

tu je. bye!








heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: