Monday 13 June 2011

header design service





Assalamualaikum.

Entry ni takde pape pong. cume nak buat tawaran servis untok design header blog korang. untok starting, saya buka dengan harga yang rendah. RM5 untok 1 header. untok 3 pelanggan pertama je ah. pastu kalau memberansangkan, tengok ah ashane! huehehehe.

murahhhhhh kannnnn. jom ah tempah!

ni antara hasil kerja tangan saya :D







berminat, komen kat bawah entry ni. tinggalkan link blog dan emel korang. nanti aku PM korang ah cakap pasal details okeh!

dah. tu je kot.

P/S: pelanggan pertama, saya bagik FOC!

bye!








heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

2 scientists in lab:

Nurul Hafiza on 14 June 2011 at 13:01 said...

saya nanak bule ? heee

chenthagila on 14 June 2011 at 14:23 said...

@bambam. bole. emel yang. t kite emel details :)