Saturday 1 October 2011

cari attire cantik yang murah?

saya tahu kat mane!


Assalamualaikum.


skirt baru saya dah sampai! sabar saje lahh wahai skirt yang jelita. sampai masa nanti aku pakai kau kuar berjimba bersama incik gula hati kesayangan. perlu slalu cantik di mata dia supaya dia tak merungut saya pakai baju yang sama setiap hari.


fine awak fine.


inilah skirt baru saya :)


murah saje kau tahu. ade satu online shop letak harga skirt yang sama rm59.90. skirt baru saya ini baru rm40. tambah postage rm3 sama dengan rm43. murah gile bukan?


nak tahu mane saya rembat skirt yang kacak jelita ini?




macam nak rembat lagi satu yang warna grey. tapi tunggulah dulu. huehehe.


kalau tuan punye bizznezz nak bagi skirt grey tu FREE sebab promote bizznezz dia dengan baik hati, saya terima je. bhaha.



ps:   regarding my previous entry, ohh please girl, i'm not talking 'bout u. u are no more a threat for me :)


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: