Wednesday, 7 September 2011

dehel meng!! u dong mek me speak londong!

Assalamualaikum.


hati sedang panas mendidih didih. baru lepas cek yuran untok sem depan. terjojol bijik mate haku. kau mahu tengok?


mari mari.



nampak tak yang akuh highlight dengan penuh jelita tu? mereka itu 'sahabat' baru. baru je kami berkenalan tadi. ohsemm bukan?


aku nak jerit dengan manja di sini. LAB KOMPUTER YANG NAK ROBOH DENGAN KOMPUTER YANG DAH SEASON OUTDATED ZAMAN PAK PANDIR PON KAU CAS SAMPAI SERATUS??! satu sem tu pon belom tentu aku masuk barang sebelah kaki aku dalam lab yang canggih kemaen sampai nak masuk pon kena sua kad matrik kadang kadang benda kat dinding bunyik tett tett tu takleh pakai jadi aku tak dapat masuk dalam lab yang canggih tersebut?


mereka itu tak sedar barangkali 99.99999% manusia bernama student um itu sudah punya ipad, macbook, leptop paling cikai pon notebook sendiri? lab komp itu adalah pilihan terakhir kami saat laptop habis bateri atau adaptor rosak meletop malam tadi atau wayar charger kena gigit tikus um yang tak berape bijak. wadehel kau nak caj untok lab komp? printing pon kau dah caj asing. so wadehel kau nak caj itu??


lagi yuran sukan rekreasi tuh. ehh eksekius me, apekah facilities sukan kat um ni? stakat kayak dalam tasik air hijau berkarat bau taik tu, sampai 20 kau nak caj pahalllll derrrr.


kauorang nampak total yuran aku sem ni? tak payah bukak mate luas luas, aku dah tolong besarkan untok kauorang.


oke. spatutnye tak sampai 3k sebab aku ade bayar extra rm250 3 minggu lepas yang sampai skarang belom kredit dalam akaun akuh. biase. bab duit sepantas kilat hulur tangan mintak duit student. lempang taknak pulak kau mintak.


naseb baek la aku under jpa scholarship. lepas la nak bayar. yang ptptn tu? cecite seraun.



naseb baek la ni final year akuh. tak sanggup lagi dah lame lame kat sini.


UM= university of money. that suits u better.








bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

1 scientists in lab:

♥ Dea ♥ on 7 September 2011 at 23:58 said...

byr..jgn tak byr..:P