Tuesday 23 August 2011

tv3 kena trololol ngan kawan adik aku.

Assalamualaikum.



terapi terbaek waktu hati sedang bermuram durja bergundah gulana selain tidur 27jam tanpa segan, adalah berjimba jimba kegirangan di alam maya.


:)


malam tadi satu femili kepanasan montot bila menengok (BM i 1st class uolss) berita di ti vi tigeeee.


"seorang pelajar perempuan UiTM Jengka hampir maut diterbangkan angin dalam ribut petang tadi."


ayah aku ape lagi. laju je capai henpon kol adik aku. adik aku takleh cakap sebab dia tengah test malam tadi. dah dengar dia angkat tu, lega la sikit dapat tau dia takde pape.


lepas test, adik aku kol balik. mak aku tanye la ape jadik sebenarnye. adik aku terus bantai gelak ngan geng geng dia. "orang punye kawan tu" dia cakap. macam ni crite dia.



petang smalam dalam pukol 6, diorang (adik aku, budak tu ngan kawan kawan diorang) jalan nak balik hostel. tapi budak tu ngan beberapa yang laen lambat sikit. tibe tibe ade angin kuat. budak ni cakap besar plak, "takpe takpe aku defend korang". kawan kawan dia gelak la. sebab budak ni umpama papan playwood kurusnye. sekali ade angin kuat datang, terbang budak tu masuk longkang. kawan kawan dia yang laen ilek je.



tu je. takde la sampai HAMPIR MAUT. tergelak satu femili aku. tak teragak agak tivi tigeee nih.



ps:   petang ni macam nak try buat puding laici. nom nommm~


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

8 scientists in lab:

Umie Nadhirah on 23 August 2011 at 13:11 said...

biar betik weh sampai macam tu skali.. hahaha.. bantai gelak sat hahahaha.

biela bell on 23 August 2011 at 13:55 said...

hahha..over pulak tv3 nie..nak yg hot aje.

Anonymous said...

salam...ni adk azly or adk nisa...mklumlh dkndalikn oleh 2org...hehe

chenthagila on 24 August 2011 at 08:26 said...

@Umie Artoqiemie haha. tahpape kan.

chenthagila on 24 August 2011 at 08:36 said...

@Cik Bell haha. jom gelak same same

chenthagila on 24 August 2011 at 08:36 said...

@Anonymous due due pon bole. sape ni ek?

Run Away on 24 August 2011 at 14:03 said...

kelakar juga kan..;d./salam mkenal...;d

chenthagila on 24 August 2011 at 16:06 said...

@Run Away♥ salam kenal :)