Friday, 26 August 2011

jalan cepat sikit bole tak?




Assalamualaikum.


selamat hari raya. *tetibe



insyaAllah. tinggal 3 hari je lagi kite dalam bulan Ramadhan. kejap kemaen rasenye masa berlalu. ade lagi ke Ramadhan untok kite lepas ni? ape ape? nyesal kemaen sebab tak buat ibadat banyak banyak? ape dapat sepanjang sebulan bulan mulia ni? pahala bertan tan berat bahu belah kanan atau lapar semata?


emosi. sesi muhasabah diri.


cukup. kenapa intro selalu tak konsisten dengan tajuk? kecewa dengan diri sendiri.


start balik boleh?


Assalamualaikum.


aku jenis manusia yang sedar diri katik dan berkaki pendek. tapi kegemaran aku adalah berjalan pantas selaju yang kaki pendek ni mampu tanggung. bile berjalan seiring dan sejalan seindah bunga di taman bersama incik gula hati yang punya kaki sepanjang klcc, terpaksa aku meng'extra'-panjangkan langkah aku walaupon incik gula hati berjalan lenggang kangkong sahaja. arghh.


oleh itu, dah menjadi tabiat aku berjalan laju laju. terima kasih incik gula hati =,=


dah bilemane tabiat berjalan laju menguasai diri, aku akan stress bila terpaksa berjalan membontoti manusia yang berlawanan tabiat dengan aku aka berjalan selambat siput oik oik. slalu manusia seperti ni banyak didapati di tempat tempat sesak ramai orang seperti pasar, supermarket.


ape aku boleh buat? sepak montot mereka? jerit kuat kuat suh jalan laju? repot pulis? ehh over. memandangkan aku dilahirkan sebagai si katik yang baek hati, paling extreme aku buat cume menjegilkan mata sambil dahi berkerut dengan harapan mereka itu dapat membaca isi hati aku yang sedang mendidih.



bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

9 scientists in lab:

♛ Azie Azra ♛ on 26 August 2011 at 09:32 said...

hahaha. azie pun kecik. nak kate jln laju. adik kate laju! ngeee

♛ Azie Azra ♛ on 26 August 2011 at 09:33 said...

kecuali kalu masuk mall. azie jln slow semacam je. mula ah beli itu ini..grr

|| A r a W a n i || on 26 August 2011 at 09:52 said...

Hahaha..
sme with me awak..
rasa cm nak marah bla kita jalan lelaju, tiba2 org depan blok sluruh jalan, pastu jalan lambat2 smbil main sms..
rasa macam.. MMppphhhh~~~

chenthagila on 26 August 2011 at 12:45 said...

@♛ Azie Azra ♛ haha. azie, sama la. suke menikmati pemandangan dalam mall tu. indah betol. kih3

chenthagila on 26 August 2011 at 12:46 said...

@|| A r a W a n i || kannn...rase nak sepak sepak je montot dia kasi laju skit jalan.

Iffah Afeefah on 26 August 2011 at 17:00 said...

ksiannye

mesti tggi 150

partner 170 dan keatas

chenthagila on 26 August 2011 at 17:05 said...

@Iffah Afeefah pandai la awak! tinggi kite 156, pakwe kite 176 kot. hehe

Mya on 27 August 2011 at 06:17 said...

klasiknye gambar tu! suke sgt =D

chenthagila on 27 August 2011 at 06:24 said...

@Mya ehehehe. masehhh ;p