Wednesday 20 July 2011

preloved sale :)

Assalamualaikum.


ehem ehemm! jangan la lari dulu...aku nak jual dress yang aku beli taun lepas. aku pakai skali je. untuk annual gathering biomed science society bulan 8 tun lepas. lepas tu aku da tak pakai da.

dari membazir membiarkan dia keseorangan terperosok di penjuru almari tanpa penjagaan dan belaian kasih sayang, baek aku jual.



maxi dress
pernah dipakai sekali sahaja
condition: amat baik

RM25


bahagian dada
bahgaian bawah

bahagian bawah dada
contoh aku mempakai dress ni mase annual gathering biomed scinece society taun lepas.



**abaikan muke tempoyak aku.

interested?

contact aku benevolent90_pinkaholixx@yahoo.com.my


bye!








heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

2 scientists in lab:

ezza haniza on 20 July 2011 at 14:17 said...

cntik jugak baju tu :)

chenthagila on 20 July 2011 at 14:53 said...

@i'm ezza haniza tu laaaa...chantekkkk...tapi tak pakai..rugi je...