Saturday, 2 July 2011

pendedahan eksklusif!



Assalamualaikum.

hari ni sabtu. macam biase saya ditinggalkan kesorangan terkontang kanting mencari tempat menumpang kasih lagi pada hujung minggu seperti ini. hidup pada hujung minggu untuk orang laen mesti dipenuhi gelak ketawa sambil mengelilingi kota metropolitan kolumpor untuk mengaut segala macam hiburan. tapi hiburan aku hanya ini kat depan aku ni yang setia merenung aku dengan penuh ghairah; yakni si joyah ni (laptop aku).

ehh? lesbo kahh aku? muehehe.


malam tadi aku donlod driver untok webcam acer untok joyah ni. setelah sekian lame joyah tak merenung aku dengan seghairah ini, akhirnye aku bagi dia penglihatan untok menatap muke ku yang tak semenggah ni. hari ni dan akan juga hari hari mendatang. ahh! aku tak paham mengapa penulisanku sebegini rupa hari ni. sukar untok mengawal jiwaku yang romantik dan penuh dengan kasih sayang ini.



hakk tuihh!


memandangkan da lameeeee aku tak tempek muke sendiri kat sini, hari ni aku nak tempek ah barang sehelai dua untok dijadikan bahan makian anda untok pagi ni. eh jangan la kutok saya sobs! -_-'









ye betol. aku tak mandi lagi. muke aku pong takde tempek ape ape. da lame aku tak tempek ape ape kat muke kecuali UV shield. aku malas. nak gi lab bunuh tikus je pong hari hari. hatta compact powder pong aku da tak pakai. aku malas. 




oke dah! aku cube hooded hijab style pagi ni. bit messy for me. muehehe.ohh webcam joyah ni berfungsi dengan baek nampaknye. pfft!



p/s rinduuuu incik gula hati :'(

bye!







heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: