Monday, 25 July 2011

kejadah demam sampai 2 minggu hoi!

Assalamualaikum.


insyaALLAH demam dan selsema dan batuk dan kahak melimpah ruah di dalam anak tekak ni takkan berjangkit kat kauorang kalau kauorang bace blog ni.


keadaan aku sekarang adalah sedang berbaring sambil menyedut hingus hingus kesayangan masuk balik ke dalam hidung euww euwww. terajang member sebelah anda tanda protes.


sudah 2 minggu berkeadaan seperti ini dengan badan yang panas panas, batuk yang tak sudah sudahnya.


bergelen gelen ubat batuk dah ditelan. berbakul bakul panadol da dilahap tanpa segan silu. dan tanpa segan silu jugak, suhu badan begitu angkuh dan sombong taknak dengar cakap supaya turun dengan senang hati ke paras normal supaya aku dapat menjalankan aktiviti seharian mengetuk huruf huruf comel di laptop comel ni sekaligus menjulingkan mata kauorang. sadis betol hidup macam ni.


berharap bila balik terengganu nanti dapat melawat doktor supaya dapat memberikan aku barang sebijik dua ubat untuk ditelan sekaligus menghilangkan derita yang sudah 2 minggu ditanggung dengan pasrah dan redho ni.


muke pucat berpenyakit.




 ade lah dalam 8juta draft entry yang belom dipublish. tunggulah bile aku da sembuh dengan sejahtera. 


bye!






heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

12 scientists in lab:

rara pinkmafia on 25 July 2011 at 12:28 said...

alololo siannya org demam =( moga cepat sembuh ye.

chenthagila on 25 July 2011 at 12:43 said...

@rara pinkmafia kesian kannnnn...wuwuwuw~

MissViVio on 25 July 2011 at 13:03 said...

get well soon! :)

Diana @ bilakukatacinta on 25 July 2011 at 13:10 said...

hoiiiiiiiiii...hehe..slm kenal... muga cepat sembuh

Mya on 25 July 2011 at 17:12 said...

ciannya.... banyakkan minum air suam dan makan vitamin =)

amna on 26 July 2011 at 01:35 said...

setiap perkara yang ditentukan Allah, ada hikmahnya. walaupun 2 minggu sudah berlalu, harap bersabar ye dik, insyaAllah Allah akan permudahkan urusan mu :')

get well soon ^^

chenthagila on 26 July 2011 at 07:21 said...

@MissViVio tenkiu sayam :)

chenthagila on 26 July 2011 at 07:22 said...

@Diana @ bilakukatacinta thanks dear :)

chenthagila on 26 July 2011 at 07:23 said...

@Myamacehh sayam :) baek doc! hihi

chenthagila on 26 July 2011 at 07:24 said...

@amna :) aminnnn...maceh amna :)

aTy _faRed~ on 26 July 2011 at 15:19 said...

deman sehari lagi kan tak tahan..inikan pulak sampai 2 minggu..!!! peerrgghh... kalau mc tu..ley sampai kene buang ar..hehehee... apepon..doakan semoge kembali pulih key..:)

chenthagila on 26 July 2011 at 16:31 said...

@aTy _faRed~ kannn. wuwuw~ macehh wakk:)