Sunday, 3 July 2011

hidup sebagai nomad




Assalamualaikum.

kau orang tahu ape tu nomad? pindah randah cik bedah dari satu tempat ke satu tempat yang laen. sangat menyeksakan jiwa raga kaki tangan dan mulut skali. ye mulut. seksa mulut bile TERPAKSA membebel sepanjang jalan dari blok lame ke blok baru, 'memuji muji' pentadbiran kolej *tut* ini.

syabas inspekter sahab!


esok suruh kitorang pindah lagi oke! bagi saya satu bilik ngan incik gula hati. ihik (ahh sudah. penyakit gatal gatal da datang)








ye. ni sume barang aku. barang senah, jenab, esah sume lah. sebab tu menimbun macam ni. dalam proses pengemasan. kalau malas, aku tido je atas baju baju ni. sambong kemas esok.


prangai burok macam lukisan jugak =.=

baek lahh. off keyboard. nak mengemas sedaya mampu sebelum kuar makan bersama incik gula hati.



ps: eh? ade rumet baru? dem! menyesal cakap bilik aku kosong. ini aku tak sukei nye pon adoi!

bye!





heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

6 scientists in lab:

manja on 4 July 2011 at 09:35 said...

same la...bkn bab yg pindah2 tu....bab rumet baru....hihi ckp bilik kosong..tup2...pjbt ckp nnti ade rumet bru nk masuk....dush2...:P

chenthagila on 4 July 2011 at 11:43 said...

@manja kan..mcm mane la nak sesuaikan diri ngan rumet baru ni...

manja on 5 July 2011 at 16:29 said...

hehe...aah...sem dpn dpt rumet baru lg ni....adoii...harap satu kpala....hehe

chenthagila on 5 July 2011 at 18:48 said...

@manja kan. baru best dpt yg sekepala ;p

manja on 7 July 2011 at 00:43 said...

aah....tau xpe...:P bru bleh enjoy...kalo x...gado nnti...hihi

chenthagila on 7 July 2011 at 00:49 said...

@manja huhu. doa doa la dapat yang bole buat geng :)