Sunday 26 February 2012

sem terakhir. insyaALLAH.

Assalamualaikum.


masuk minggu ke-3 sem terakhir. dah start pikir masa depan secara serius. kalau terserempak ngan aku nampak muke serius berkerut kerut, kembang kembang lobang idong, picit picit dahi, kadang kadang garu kepala, cakap sorang sorang, jangan tegur. aku tengah isin tu.


eh, kau tau isin tu ape kan?




subjek aku sem ni. hehh. sile ucap tahniah dengan seikhlas hati. peliss. incik duda ngan puan anak dara femes tu kawen aritu aku tengok ramai yang mentahniahkan mereka. aku jeles. tahniahkan aku sebab ade 3 paper berturutan hari examnye.


'over' tu orang tganu panggil nebeng.


kau jangan pelik aku ambek arkeologi. duk gebang semesta alam cakap diri sendiri budak perubatan tapi tibe tibe ade subjek yang tak konsisten dengan pippette, centrifuge, virus, bacteria, immunoglobulin sume tu.


jangan menangis kehairanan. tu orang panggil subjek elektif luar fakulti. terpaksa ambek kalau nak grad. TERPAKSA, faham? emo tibe tibe. yelah. kena sesuaikan diri dengan lecture dalam BM. dah 4 tahun feeling duk oversea, sume klas lecturer nak speaking londong, tibe tibe rase kekok bile tak tau ape tu pembentangan.


lupe daratan. salah satu simpulan bahasa yang aku blaja mase kecik kecik dulu.


mak ayah, lecturer, sume manusia sekeliling dah start tanye soalan maut. Ape nak buat lepas grad? hehh. bernanah tlinge aku dengar soalan same.


lekluuuuuu. biar aku abeskan sem last ni dengan tenang dan jayanya. aku set level yang agak tinggi sem ni. tapi aku rase tak mustahil aku capai :) insyaALLAH.


opsyen yang aku ade lepas grad; sambung master sambil keje @ keje dulu, kumpul duit untuk sambung master. 75% berat pada opsyen pertama. tengok la dulu macam mane.


doakan aku pliss kawan kawan.


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: