Thursday 29 December 2011

Cabaran 10 Hari 10 Gambar #Day 4

Assalamualaikum.


Day 4 – A photo that makes you happy.





AzlyNisa.


dah macam trademark kitorang pulokk skarang. lemon lemon terima kasih kat rumet aku yang beli dan tempah dan hadiahkan ni untok aku. kau memang paham hati aku yang romantis ni wkwkwkwk. baldi mane baldi? sepatotnye kau belikan untok azly skali. baru jadi couple shirt.


demand. lempang nak?


dah la. aku tak post yang ni smalam sebab aku malasmalasmalas. mata ngan otak aku lekat kat nota. tak dapat dean list tak tahu la aku. angan yang sangatsangatsangat mustahil nak kesampaian. teruskan berangan.


akhir kata, takkan stail aku buat entri pon kau nak tiru wehh. jadi diri sendiri la.


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: