Tuesday 18 October 2011

first time pakai lens berkaler

Assalamualaikum.


lens yang aku beli dari online shop ni dah sampai kau tahu. servis yang ohsemmmmhhh! bank in duit khamis, jumaat dia pos, semalam sampai.


terbaekk.


first time aku pakai lens yang berwarna. slama ni aku beli yang transparent bausch n lomb tu. mahal. rm60 satu pek. untuk 3 bulan je pulak tu. aku sedang kopak poket dan dompet, akaun bank juga telah kosong bersawang sawang, adalah lebih bijak untuk aku membeli yang lebih murah.


kaching!




mata aku besar dengan harapan dapat tembus melihat perasaan dan fikiran manusia sekeliling. mimpi.


dapat parcel, terus dengan segera aku pakai, mentayang mata baru kat incik gula hati. respon beliau? kenapa beli warna grey? beli la biru ke ijau ke. baru amerekaaaaa. 


=,=


bye!



heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

0 scientists in lab: