Thursday 16 June 2011

ke'style'an photoshop




Assalamualaikum.

baru lepas buka puasa. teringat mak kat umah. kalau anak anak dia nak buka puasa, mesti dia sediakan lauk penuhhhh satu meja. tu pon dia cakap tak cukop lagi untok anak anak dia. takut nau anak dia kebuloq. padahal anaknye makan ciputttt aje. tengok badan ahh. hehe.

harap harap Ramadhan kali ni dapat puasa kat umah :)

eh korang. korang reti gune photoshop? aku reti. tapi aku lebih selesa gune GIMP je. lebih kurang photoshop gak ah features yang dia offer. tapi aku rase lebih simple dari photoshop. header sume sume kat blog ni aku edit gune GIMP je. free je pong kalau nak download. tu yang aku suke. muehehe.

aku tak nak ah buat perbandingan dua tu. aku nak tunjuk gambar yang orang laen edit. gamba gamba kat bawah ni di tukar kepala bapak jadik kepala anak. kepala anak plak dia tukar kat kepala bapak. wahhh. maen kepala kepala plak kan. memang ohsemm ah jadik!

jom tengok!














macam real je walaupon pelik. muahaha. macam macam ah. nak tengok lagi, tekan sini.

eh ok ah. tu je.

bye!







heyy chanthekk ! tak komen , langgar tiang ;pp

4 scientists in lab:

ayuni on 16 June 2011 at 20:59 said...

wahhh.. hebat nye. eh, tak reti guna photoshop sgt. eh ajar meh? hehe

chenthagila on 16 June 2011 at 21:12 said...

@nur ayuni. eh banyaknye eh. hehe. kite tak layak nak ajar org. ramai lagi yang terel. hoho

akoo on 16 June 2011 at 21:13 said...

hahahaa

chenthagila on 16 June 2011 at 21:24 said...

@akoo. lawak kan jadinye gambo dorang.